Pentru siguranța echipei și a clienților Aquarel
am implementat cele mai avansate măsuri de siguranță pentru prevenirea infectării cu virusul SARS-COV2.
Restaurant
- Meniuri în format electronic (la cerere punem la dispoziție meniu tipărit, iar meniurile vor fi curățate și igienizate după fiecare utilizare.)
- Toți membrii echipei vor purta măști și mănuși de protecție. Toate utilajele utilizate frecvent, cărucioare, mașini de cafea, etc, vor fi curățate și igienizate frecvent în conformitate cu protocoalele de dublă verificare. La intrarea în restaurant vom pune la dispoziție instalații de igienizare a mâinilor.
- Toate mesele, scaunele și stațiile de servire vor fi curățate cu soluție dezinfectantă după fiecare utilizare.
- Practicile de distanțare socială vor fi respectate și monitorizate în toate locurile de luat masa.
- Articolele din sticlă sunt dezinfectate în mașină de spălat vase profesională. Toate sticlele de condimente, ulei, oțet, sare și piper vor fi curățate și igienizate după fiecare utilizare individuală.
- Toate paharele din bar vor fi spălate numai în mașini de spălat vase profesionale
- Pardoselile vor fi dezinfectate pe tot parcursul zilei. Ospătarii se vor spăla pe mâini și se vor dezinfecta după ridicarea paharelor, notelor de plată etc.
Bucătarie
- Toți membrii echipei vor purta măști pentru față și mănuși
- Toate suprafețele de preparare și depozitare ale alimentelor vor fi igienizate la fiecare oră, în mod regulat, pe tot parcursul zilei și se notează în registre de control.
- Mașinile de spălat vase vor funcționa la o temperatură de 80˚c sau mai mult și includ o etapă obligatorie de pre-clătire și dezinfectare.
- Toate ustensilele pentru bufet vor fi dezinfectate permanent.
Hotel
Centrul Aquarel a introdus măsuri elaborate de menaj, pentru a asigura un mediu igienizat, de calitate, după cele mai stricte protocoale.
- În fiecare cameră oaspeții vor găsi recipiente cu dezinfectant.
- Toate lenjeriile de pat vor fi curățate şi dezinfectate
- După curățarea completă a fiecărei camere, ușa va fi blocată pentru a certifica faptul că nimeni altcineva nu a accesat spațiul de cazare până la sosirea oaspeților. Camerista sau persoana de la mentenanță va dezinfecta atât interiorul, cât și exteriorul mânerului ușii cu dezinfectant la ieșirea din cameră. Se vor introduce în uz dezinfectanți suplimentari utilizați și în domeniul medical, ca produse standard de curățenie.
- Se efectuează igienizarea aparatelor de aer condiționat în spațiile de cazare la fiecare sosire și plecare
- Obiectele din camere (căni de cafea, fierbătoare, etc.) sunt spălate și igienizate zilnic.
- Echipa de menaj va fi dotată cu mănuși de unică folosință din ppe, mască de protecție si tinuta adecvată. Cameristele vor respecta toate procedurile interne de curățare. Se igienizează toate echipamentele (mopuri, găleți de mop, coșuri de praf, cărucior, etc.) cu agenții de curățare și de igienizare recomandați.
Respectăm un sistem de curățare dublu verificat:
- Minibar si fierbător – curățate și dezinfectate zilnic;
- Toate accesoriile de închidere şi deschidere – curățate și dezinfectate zilnic;
- Mobilier – curățat și dezinfectat zilnic cu un produs de curățare și dezinfectant autorizat;
- Televizorul si telecomanda – curățate și dezinfectate zilnic;
- Mocheta – curățate, aspirate și igienizate zilnic;
- Lenjeria şi salteaua – toată lenjeria de pat este spălată la temperaturi ridicate si dezinfectată de către spălătoria noastră.
Baie
- Suportul pentru şampon şi gel – dezinfectate zilnic;
- Gresia şi faianţa – aspirat, mopuit, igienizat zilnic;
- Bateriile de duş şi chiuveta – se curăță și dezinfectează zilnic cu dezinfectant autorizat – pereții de duș, robineţii
- Vas wc – curățate și dezinfectate zilnic cu dezinfectant cu utilizare spitalicească;
- Sistem de aer condiţionat – sanitarizat pentru fiecare sosire în cameră;
- Alte suprafeţe – curățate și dezinfectate zilnic cu dezinfectant recomandat si autorizat.
Recuperare
- Se va efectua triajul observațional zilnic la intrarea în sală și nu se va permite accesul persoanelor cu simptome de infecție respiratorie (tuse, strănut, rinoree, stare generală alterată) și temperatură mai mare de 37,3°C.
- La intrarea în sala, în apropierea echipamentelor, cât și în alte zone, vor fi produse pentru dezinfecția mâinilor.
- Accesul în sală se face pe bază de programare pentru a evita aglomerarea și situațiile neplăcute.
- Se elaborează și se aplică un program strict de curățenie și dezinfecție a suprafețelor și spațiilor comune (cel puțin o dată la 4 ore).
- Se stabilește și se respectă numărul maxim de persoane admis în fiecare tip de încăpere.
- Se organizează spațiul de pregătire fizică, pentru a se menține distanța de siguranță, astfel încât fiecărei persoane să îi revină un spațiu de 7 mp în cazul exercițiilor pe aparate și 10 mp în cazul exercițiilor de tip aerobic.
- Se asigură o ventilație corespunzătoare a tuturor încăperilor sau aerisirea lor periodică, cel puțin o dată la 4 ore.
- În încăperile climatizate prin recircularea aerului, se efectuează nebulizarea o dată pe săptămână, în afara programului de lucru și se realizează dezinfecția instalației de climatizare conform instrucțiunilor producătorului.
- Se afisează materiale informative referitoare la prevenția infecției cu COVID-19.
- Se ține o evidență nominală a persoanelor care au folosit sala în fiecare interval orar, astfel încât să se poată face cu ușurință identificarea contacților, în eventualitatea depistării unui caz de infectare cu COVID-19 printre utilizatorii respectivei săli.
Spa
- Testele de calitate a apei care urmează să fie efectuate pentru toate bazinele, se vor face în conformitate cu un sistem de dublu verificare, de 2 ori pe parcursul zilei. Se vor nota parametrii într-un registru special.
- Șezlongurile de la piscină şi zona exterioară vor fi igienizate în fiecare dimineață, înainte de utilizare și, din nou, după fiecare utilizare și vor fi separate în conformitate cu ghidurile de distanțare fizică recomandate de autorități.
- Filtrele instalațiilor de la piscină vor fi curățate zilnic.
- Echipamentele pentru activități în piscină vor fi dezinfectate zilnic.
Siguranța oaspeților noștri și a angajaților noștri este prioritatea noastră principală. De aceea cooperăm cu toții și facem apel la responsabilitatea personală a oaspeților noștri.
Recepție
- Verificarea temperaturii preventive la sosire – temperatura oaspeților va fi verificată la sosirea în hotel ca măsură de precauție. Temperaturile care depășesc 37.3˚ C vor fi considerate neconforme în concordanță cu legislația actuală în vigoare. Se pot efectua controale suplimentare de măsurare a temperaturii la cererea oaspeților sau pe toată durata șederii la cererea personalului hotelului sau autorităților, dacă există suspiciuni de îmbolnăvire.
Pe durata stării de alertă stabilită prin lege, în condițiile restricțiilor impuse de autorități în vederea prevenirii și combaterii efectelor pandemiei de CORONAVIRUS, accesul în Centrul Aquarel este permis doar persoanelor care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 şi pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, fapt dovedit prin certificatul de vaccinare, persoanelor care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv persoanelor care se află între sfârşitul perioadei de izolare şi până la a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2, fapt dovedit printr-un certificat emis de autoritățile competente.
Deasemenea, în funcție de incidența cumulată a cazurilor de coronavirus pe plan local, respectiv în municipiul Zalău, capacitatea Centrului Aquarel va fi redusă la 50% în cazul în care incidența cazurilor de coronavirus este mai mică sau egală cu 3 / 1000 locuitori, respectiv la 30% în cazul în care incidența cazurilor de coronavirus depășește 3 / 1000 locuitori.